filip weilow<3

nu blir det ett helt inlägg om min älskling, ni som inte orkar behöver inte läsa.

jag älskar dig så otroligt mycket älskling, från bästavänner till ett förhållande, det bästa som hänt i mitt liv !
nu förstår jag hur mycket jag älskar dig, hur meningslöst mitt liv hade vart utan dig vid min sida.
utan dig hade jag inte vart så lycklig som jag är idag, mitt liv har blivit så mycket bättre sen jag lärde känna dig.
du är min stora kärlek, jag skulle göra allt för dig.
vi har minnen & fler ska det bli, jag tänker aldrig släppa taget om dig.
jag vill vara din för all framtid, du äger mitt hjärta sålänge du vill äga det.
när du håller min hand eller kysser mig så blir jag helt varm, det är då jag är som lyckligast älskling.
du är den som får mig att se fram emot att vakna på morgonen & den som får mig att orka gå till skolan, bara för att få träffa dig. du förstår alltid, du vet nog mer om mig än vad jag själv gör.
det är dig jag vill dela allt med, hela mitt liv.
jag önskar att jag kunde vara med dig varje sekund, varje ögonblick.
i mina ögon är du perfekt, den mest underbara personen på hela jorden.
du är den jag står närmast, den jag litar på till hundratio procent.
jag ska aldrig svika dig, aldrig lämna dig, jag ska älska dig tills den dagen jag dör.
jag är din, bara din tönt & du är min fjortis.
ingenting kan få mig att släppa dig, mina känslor för dig är så grymt starka.
jag älskar dig idag, imorgon & tills döden skiljer oss åt.




/ din egna patricia ♥

Kommentarer
Postat av: Filip

naw älskling. fler minnes ska det bli, du är min tönt och jag är din fjortis. Det är så det ska va, vi två. Jag älskar dig patricia<33

2009-05-02 @ 20:05:04
URL: http://weilow.blogg.se/
Postat av: jennie

SÅ JÄVLA SÖTA ! :o <3

2009-05-13 @ 18:36:46
URL: http://swerres.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0