söndag

godmorgon sötnosar !

idag är det söndag, snart är det dags för skola igen :(
men imorgon ska jag & sara jobba på ica mellan 14-18.00, Operation dagsverke vettu ;)
så imorgon blir det ingen skola, men på tisdag däremot :/
jag är verkligen riktigt skoltrött nu, jag har inte den minsta lust att kliva upp på morgonen & åka till det ställe som förstör min dag liksom. det känns så onödigt & nu har jag ännu mindre lust när det visat sig att det inte går så bra för mig i vissa ämnen & det är ju riktigt tråkigt för grejen är att jag försöker att förstå, försöker att lära mig men min hjärna & jag vill inte riktigt samma saker, den ligger på latsidan :/ aja, jag måste kämpa fram till sommarlovet & sen ska jag bara ta det lugnt :)

jag skulle verkligen behöva städa mitt rum också men jag har verkligen inte lust, får se om jag orkar lite senare.


Vi hörs.


Pussar / Patricia♥

Kommentarer
Postat av: anna

sv; asså ah, det har hänt ganska mycket, men det är svårt att förklara. tack ändå patricia <3

2009-05-03 @ 19:30:41
URL: http://ahnah.blogg.se/
Postat av: Sandy

Hej Snyggingar!



Just nu har jag en fantastisk tävling i min blogg!



Var med och TÄVLA..



..om en plattång täckt med swarovski kristaller..



..till ett värde av 1995 kr.



För att komma till tävlingen klickar du bara på länken nedan!



Lycka till!



--> http://www.sandracarlsson.blogspot.com/

2009-05-03 @ 19:38:17
URL: http://www.sandracarlsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0