tisdag

hej bloggen, jag är fortfarande sjuk så jag sitter här och tråkar ihjäl typ.
gjorde mig en smoothie alldeles nyss som frukost, riktigt god blev den faktiskt :)
jag kan slänga upp recept & bild senare.

idag ska jag bara ligga & vila, ska vara hemma imorgon också för jag är så grymt förkyld.
eller imorgon ska vi till dalarna men jag är fortfarande sjuk så det räknas ju som att vara hemma :)

alla ni som smsar 24/ 7 och undrar om det är slut mellan mig & filip, förlåt om jag inte orkar svara på alla sms & sånt men jag pallar inte riktigt prata om det & ah. hoppas ni förstår, men ja det är slut.


vi hörs snart !

Pussar/ Patricia♥

Kommentarer
Postat av: maddeey

vill du bli veckans blogg? anmäl dig på maddeey.blogg.se :)<3

2009-05-19 @ 12:19:13
URL: http://maddeey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0