Tillbringat fredagen ute...

Hej igen!
Idag är det fredag, både bra för jag gillar fredagar, men samtidigt så är det snart skola igen. Hursomhelst har jag varit iväg och köpt nya fotbollsskor. Supersköna och läckra Adidas skor blev det :) Sen köpte jag med mig tre stora plåtkrukor hem, och lite blommor att plantera. Innan jag satte igång och plantera började jag med ett annat projekt, att måla. Målade om ett skoställ, två pallar och en kruka till vitt, en pall till beiget. Sedan kunde jag återgå till mitt första projekt, att plantera. Jag blev iallafall nöjd med resultatet, efter allt slit... Nu ska jag och äta efterrätt, fruktfat!


Fruktfat med äpplen, bananer, jordgubbar, plommon och apelsin. Riven mörk choklad på. De tre mästrverken jag planterade. Slutligen kvällen outfit; Topp från Bik Bok, kjol H&M, halsband H&M.

/emmae♥

Kommentarer
Postat av: Kia

fin kjol Emma :D<3

2009-05-01 @ 19:25:45
URL: http://kia.blogg.se/
Postat av: Kia

till Emma: logga in på msn nu! <3

2009-05-01 @ 21:31:47
URL: http://kia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0