Svaren till frågestunden;

Tjo! Nu har vi valt ut ett antal frågor som vi tycker är värda att svara på. :)

Postat av: matildaeklind@
''Om du fick välja en sak som du är nöjd med, vad skulle det vara?''
Patricia svarar: jag antar att du menar med utseendet ? isf vet jag inte vad jag är nöjd med, kanske magen ?
Emma svarar: Jag är nöjd med at jag har så fina vänner som jag har:) Och mina naglar såklart...

Postat av: Anton från skåne ;D
'' Vad är 1+1?''
Båda svarar:
Visst vi är blonda, men 2 blir det iaf:)

Postat av: Alexandra
''Vilka bloggar läser ni?''
Emma svarar:
Brukar läsa Kenzas, och alla kompisarnas bloggar, (se länkar). Men även de som kommenterar hos oss! :)
Patricia svarar: jag har typ slutat läsa alla "kända bloggar" numera läser jag dom som kommenterar vår blogg & dom som vi har länkar till.

"jag försöker hitta en fin bikini till sommaren, vart tycker ni att jag ska leta?"
Patricia svarar: H&M är suuper, men även Stadium :)
Emma svarar: Ja H&M, hos Twilfit har de också fina bikinisar:)

"har ni någon pojkvän?"
Patricia svarar: ja det har jag, den bästa! kolla hans blogg här
Emma svarar: nixfidelix (:


Postat av: Kia
Till Patricia: ''Är du avundsjuk på någon?''
Patricia svarar:
asså näe, jag är nöjd med det jag har. Även om jag klagar på småsaker ibland.
Till Emma: ''Har du gillat någon i vår skola?''
Emma svarar:
Jag tolkar det som jag vill, så ja. Som kompis har jag det:)


Postat av: juliae
Till Patricia: ''Finns det någon speciell tid som du längtar tillbaka till?''
Patricia svarar:
visst längtar man tillbaka ibland, det gör nog alla. men inte till ngn speciell tid i mitt liv direkt ;)

"hur mycket pengar slösar du per månad?"
Patricia svarar: eeh, jadu. först 850 kr+ mobilen som är typ 200 kr, det blir då 1050 kr. sen får jag även saker av mamma, sånt som jag behöver. så aa, runt 1500 kr typ.

Postat av: frida
''Finns det något klädesplagg som ni aldrig någonsin kommer att sätta på er?''
Emma svarar:
Ja, till exempel en kilt skulle jag aldrig sätta på mig. Ni vet en sån där gräslig kjol från Skottland (?).
Patricia svarar: haha, ni vet sånnadär harembyxor eller vad dom nu heter ? sånna skulle jag aldrig ta på mig.
Eller typ en nättröja :o haha.

Postat av: emma
''Hur mycket väger ni och hur långa är ni?''
Patricia svarar:
jadu, jag säger 35+ & jag är 155.5 cm lång :)
Emma svarar: Haha,  jag säger 40+, är typ 165 cm lång :)
"Hur tycker ni att det fungerar att ha en blogg tillsammans?"
Patricia svarar: Jag tycker att det går riktigt bra, även om man kan bli lite smått irriterad om den andra inte uppdaterar;)
Emma svarar: Hah, ja men annars fungerar det bra:)

"Vem eller vilka älskar ni mest?"
Patricia svarar: familjen, vännerna & min pojkvän som nu är min bästavän, det är dom jag älskar av hela mitt hjärta.
Emma svarar: Familj & vänner!

Postat av: Patricia
Till Emma: ''Hur får du dina naglar att hålla? Mina naglar går alltid av :/''
Emma svarar:
Jag fick väl den lilla turen att få starka naglar naturligt, däremot har nojjorna satt sig på andra ställen. Ett tips om du vill ha starka naglar, droga mjölk! :)

Postat av: joel:)
Till Patricia: ''Har du varit kär i någon i skolan förutom Filip?''
Patricia svarar:
nej, faktiskt inte. jag har bara haft förhållanden med folk från andra skolor :)

Postat av: Felicia
''Hur kan man vara så söta som ni e?''
Patricia svarar:
jag kan inte påstå att jag är söt, men tacka mina föräldrar ! skoja, nej men jag har inget speciellt svar;)
Emma svarar: oj, det var ingen dålig fråga, haha skämt åsido. Kanske beror det på att du är så söt mot oss? :)

Postat av: annie
''Hur svarar man på kommentarer?''
 Båda svarar:
Eh, vad menar du? Du går in på bloggen du vill svara till och skriver svaret i ett inlägg?

Postat av: filip
''Vad lägger ni ner mest tid på?''
Patricia svarar: ehm, jadu. man är ju i skolan typ största delen av dagen, sen är det kompisar & datan som gäller för min del, shoppa också för den delen :)
Emma svarar: Hahah, skolan måste jag väl svara först, men sen fotboll och kompisar. Med utseendet? Håret definitivt!
"Vad slösar ni mest pengar på under månaden?"
Patricia svarar: jag får skämmas lite & säga.. godis :$ haha. Och kläder, även smink & sånt när man väl behöver.
Emma svarar: kläder och accessoarer, hihi.

Postat av: anonym
"vad heter ni på facebook?"
Båda svarar: vi har ingen facebook :)

Postat av: sarauusimäki
"hur mycket pengar lägger du på kläder varje månad?"
Patricia svarar: ibland blir det typ ingenting & ibland blir det rätt mycket, det varierar :)
Emma svarar:  Ett par hundralappar, ibland med och ibland mindre ;)


Postat av:
Clara
Vart kan man köpa den röd-vita bikinin?
Båda svarar:
H&M ! :)

Postat av: juliae
"har ni gjort ngt olagligt någongång?"
Patricia svarar: näe, inte vad jag kommer på eller jo smsfuska på bussen ibland, men sånt gör väl alla (?)
emma svarar: japp, jag har stigit på en buss med ''förfalskat'' busskort, väldigt ''olagligt'' ...

Postat av: Bellman
"finns det liv i rymden?"
Patricia svarar: hahaha, fråga någon som vet :)
Emma svarar: hehe, ingen aning. mycket möjligt ;)

Postat av: jennifer
Till emma: "vart kan jag hitta fina kilklackskor?"
Emma svarar: På H&M och Bianco finns det fina :)
Till patricia: "vart kan jag hitta fina ballerina skor?"
Patricia svarar: jag brukar handla mina ballerina skor på lite olika ställen, men de affärer som jag kan rekommendera är: Belleshoes (vid nancy's, i södertälje), dinsko, skopunkten, H&M, Scorett & MQ har fina ibland :)

Postat av: amanda
"vad heter eran bästa vän?"
Patricia svarar: min bästavän är sara och filip, dom vet nog allt och lite till om mig.
Emma svarar: jag vet inte riktigt, men miranda och lill-emma är två bland många fler.
"finns det någon låt som ni gillar extra mycket just nu?"
Patricia svarar: faktiskt, just nu gillar jag "i wanna be - Chris brown" & "we can do it all night"
Emma svarar: jaaaa! ''ååh, ååh, vad det är skönt å va naken...'' hahha.
"röker ni?"
Patricia svarar: nej, det gör jag inte & det ska jag inte börja göra heller.
Emma svarar: nej, tänker heller inte stoppa in något så idiotiskt som en cigarett i min mun. åt helvete med cigaretter;)

"om du fick 5000 kr som du var tvungen att shoppa kläder för på en dag, vad skulle du då köpa?"
Patricia svarar: ååh, jag skulle lätt köpa Siri jeansen från Gina tricot, ett par ljusa jeans leggings, några bikinisar, massa underkläder, sånna är små strumpor som inte syns i ballerina skorna, en rosa fred perry tröja, massa somriga linnen, ett par jeans shorts. hmm, sen skulle jag köpa en volymtång & göra en piercing i naveln för pengarna som blev över :)
Emma svarar: skulle handla upp en stor del av gina tricot samt H&M :D

Postat av: mikaela
till emma: "vem var du senast tillsammans med ? :)"
Emma svarar: nyss var ajag tillsammans med sara och emma s , haha:)
till patricia: "vem va din första pojkvän? :)"
Patricia svarar: asså det var väl ngn på dagis, men den första som jag minns väl var filip i typ sexårs till ettan. Sen typ pontus & conny, båda samtidigt. haha.

SLUT FÖR FRÅGESTUNDEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0