sjuk, ingen skola för mig.

hejsan :)
nu sitter jag här & snyter mig 24/7, det är ju hemskt hur mycket snor det får plats i näsan ?! :O
okej, det kanske var lite för mycket information för er läsare, men det kanske finns någon som vill anteckna ;)
igår hade jag 39.3 när jag gick och la mig så jag blev hemma idag & nu rinner näsan som värsta vattenfallet, inte kul.
jag har inte lust eller ork att göra någonting nu, vill bara sovasovasova men jag kan inte somna heller -.-'

juste, försökte spela in ett videoinlägg nyss men man hör ju inte ens vad jag säger för min jag låter som en hes kråka idag.
aja, det får bli ngn annan dag ist :)

vi hörs senare älsklingar :)


Pussar / Patricia♥

Kommentarer
Postat av: matilda

krya på dig! :) <3

2009-05-18 @ 18:39:33
URL: http://matiildaclaesson.blogg.se/
Postat av: Helena

Krya på dig! :D

2009-05-18 @ 19:19:00
URL: http://helenavonwalden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0