Schindlers List...

Hejsan!
Uppdateringen har varit pinsamt dålig för min del. Skärpning! Idag hade vi iallafall projektintro i skolan. Vi fick se en en film som hette Schindlers List. Den var väääääldigt låång, och svartvit, men samtidigt intressant att se på. Handlade om förintelsen och lite mer. Men att se på film hela dagen är väldigt skönt, and we like it! En annan nyhet var att jag åkte moppe med Sara till skolan och hem. Skitkul var det. Fick en härlig och energifull känsla av att susa omkring på vägarna med iskalla ben. Hehe:) Ska snart på träning, längtar! ♥

/emmae♥

''tänker på dig hela tiden. saknar ständigt din närvaro. jag är djupt ledsen, framförallt för din skull. det känns så otroligt hårt att se dig så ledsen, det känns så otroligt hårt att det hänt dig. men jag vet en sak. jag vet att du är en enormt stark och målmedveten människa. jag vet att du kommer att klara det. du vet vem du är. du vet att jag älskar dig något enormt!''

Kommentarer
Postat av: Patricia

haha, "susa omkring på vägarna" - sara kör inte särskilt snabbt emma ;) <3

2009-05-06 @ 18:40:52
URL: http://emmapatricia.blogg.se/
Postat av: emmae

svar till Patricia: Hehe, men det gick snabbt tycker jag:) sisådär 50 km/h :)<3

2009-05-07 @ 15:11:51
URL: http://emmapatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0