Matthew Williamson for H&M!

Vad tycker ni om den nya kollektionen ''Matthew Williamson for H&M''?

Personligen tycker jag att kläderna har personlighet och stil i sig, men jiisses vilka starka färger. Skulle jag sätta på mig dessa kläder skulle jag bokstavligen känna mig som en livslevande discolampa. Nyckelordet måste ha varit färgstarkt i neon. Ju mer knalligt desto bättre, verkade Matthew tycka... Så nej, det blir inga Matthew plagg för mig i sommar, om han nu inte tonar ner sina färgval en aning, till liite mer diskreta färger.

Blir detta något som klär er i sommar?

/emmae♥

Kommentarer
Postat av: Jennifer

lite för färgglatt för min stil. hehe

2009-05-06 @ 18:09:49
URL: http://extraordinaryday.blogg.se/
Postat av: Anonym

aldrig att jag tar på mig ett sånt plagg, men vissa passar säkert i det ;) <3

2009-05-06 @ 18:42:11
URL: http://emmapatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0