Lite om dom senaste dagarna !

goddag :)

Tänkte skriva lite kort om valborg men bilder får ni kolla på på bdb, läggs upp ikväll.
Valborg började hos my, vi satte upp tält och massa, sen drog, my, jag, filip, anna, madde, annie & gustav till ngt berg där vi skulle grilla & ha mysigt. Kvällen var riktigt rolig, jag tänker inte berätta mer för man vet ju aldrig vem som läser bloggen (föräldrar ?!) Vi gick hem tidigt, var hos my innan tolv iaf, sen så låg vi i tältet & prata ett tag & sånt :)

Igår vakna vi upp hos my, duscha, fixa oss & sånt. Sen så åkte jag hem och där var det släktkalas, Tindra har fyllt år.
Men det var väl trevligt det med.

Nu har jag kommit hem till pappa & ni ska få se valborgs outfiten & dagens outfit.


valborgs outfit,

vitt linne- peak
chinos- H&M
sen hade jag på mig en annan tröja också.

Slänger upp dagens outfit senare älsklingar !


Pussar / Patricia♥

Kommentarer
Postat av: Anna

DET VAR BÄST.

och du är sötast! :D<3

2009-05-02 @ 18:09:15
URL: http://ahnah.blogg.se/
Postat av: elin

är dina chinos från barn avdelningen ?:P<3

2009-05-02 @ 22:39:19
URL: http://filurernas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0