ingen rubrik

hej alla läsare :)

Vad har ni gjort idag ? :)
själv har jag vart i dalarna, men vi åkte hem runt två så jag har ju vart hemma rätt många timmar :)
jag har faktiskt börja skriva min novell nu, men den suger verkligen så vet inte om jag ska börja om.
förresten är det fett tråkigt för typ alla åker på innebandy cup i Falun idag-söndag, jag som hade tänkt samla folk & ha trevligt men det sket sig ju, men vi får ta det någon annan dag ist :)

imorgon hade jag & sara bestämt att vi skulle dra till Skärholmen för att jag ska köpa avslutningsklänning (?), skor till avslutningen & ett par jeans om dom finns i rätt storlek.
Men mamma ringde nyss & bad om att jag skulle följa med till Kista galleria ist, så jag & sara följer med dit istället, vet ni vad det innebär ? jo, att mamma betalar ! haha, det kan behövas eftersom mina pengar bara flyger iväg. men jag ska försöka spara mer, den som spar han hon har !

på måndag får typ alla arbetande lön så då får jag en ny mobil också, har dock inte valt vilken jag vill ha, men får hitta någon i affären när vi drar dit :)

nej, nu ska jag försöka hitta en fin klänning som jag kan köpa imorgon. börjar få liite panik eftersom dom flesta redan har köpt avslutningskläder.

Förresten, vart håller Emma hus ?! hon verkar ju inte ha tid att blogga..

Kommentarer
Postat av: anonym

asså jag måste bara säga att jag verkligen hatar Patricia ! hon värkar bete sig så omoget & töntigt!?

jag fattar inte att Emma vill ha en blogg med henne. Och hur kan Patricia vara så omtyckt av killarna ?

Player! Jag känner inte Patricia så bra, men jag har läst er blogg sen ni starta den & jag brukar se henne på stan ibland, man hör henne rätt bra !

Usch !!!

2009-05-21 @ 22:02:43
Postat av: Anonym

bortskämd är hon också !

2009-05-21 @ 22:03:10
Postat av: jacosbon

HAHAHAHHAHA tönt :P<3 jag gillar patte:D<3(som vän)

2009-05-21 @ 22:38:48
Postat av: patricia

svar till jacobson: visst äre töntigt :o

haha, jag gillar dig med som vän :) <3

2009-05-21 @ 22:40:11
URL: http://emmapatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0