Emmarknad idag!


Vårat oootroligt lilla bord med allt från sockerkaka, dumlekakor, chocolatechips cookies till chokladbollar. Gott var det hursomhelst!


Loppismarknad, wihooo!


Sara och Patricia var obligatoriskt bjudna. Här med ett paraply & lite fika.


Moa och Ellika kom också:) Stek i solen var också ett alternativ, hihi.


Patricia testar lyckan på ''Boll i hink'' . Jag kan meddela att bollen missade hinken. Det var skickligt gjort Patricia:) (Eller träffade den?)


Men den tappre lilla Patricia ger inte upp, heja!

Dagen var lyckad och lite pengar fick vi också ihop. Drygt 330:- var, och de pengarna ska spenderas väl!
Efter det drog vi till Patricia och badade in tha pool. Tack alla som var med och gjorde dagen toppen, och förlåt lill-Emma för att jag nästan ''förstörde'' erat ''finaste paraply''. Ooops...

/emmae♥

Kommentarer
Postat av: emil

fan va töntigt!!!!

2009-05-25 @ 17:14:22
Postat av: emmae

haha, och? vad ska du göra åt det? vi tjänade pengar och det är det som räknas (h)

2009-05-25 @ 17:27:30
URL: http://emmapatricia.blogg.se/
Postat av: Patricia

jag kan meddela att jag träffade alla bollar :) ..eller inte :$ men aja. <3

2009-05-25 @ 18:27:07
URL: http://emmapatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0