dalarna

hej bloggen :)

nu är det så att jag är i dalarna, i vår sommarstuga.
inte så jätte kul, men jag överlever iallafall :)
vi kom fråm runt halv tolv typ, så jag har hunnit med att baka, äta massa rabarber, i loooove rabarber med massa
socker! & sova två timmar.
& förresten, jag har ingen mottagning på mobilen här, eller jo på toaletten men där orkar jag inte sitta 24/7, så jag svarar vääldigt segt på sms. Men ni behöver inte sakna mig så länge för imorgon eftermiddag kommer jag hem :) jippie, längtar redan (a)

Det blir inte så långt inlägg för egentligen tänkte jag ha en "datafridag" idag, men det sprack ju ;) men aja, skit samma :)



Pussar / Patricia♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0