Bodaborg idag!

Hejsan!
Dålig uppdatering, jag vet. Hann aldrig blogga igår, spenderade dagen ute. Idag drog fotbollslaget iväg mot 'okänd destination'. Senare visade det sig att vi var på väg mot Bodaborg. Har varit där en gång tidigare, men det var typ klassresan i femman. Hursomhelst hade jag jättekul, jag menar säg någon som inte har kul på Bodaborg. Mitt lag klarade typ 12 av 20 (?) banor, hehe, men vi blev nöjda ändå. Till lunch blev det tacobuffé med vääärldens minsta tortilla bröd. Dagen blev iallafall lyckad, trots att den tillbringades inne... Nu måste jag ta tag i spanskan, vi har slutprov imorgon. Sen säger jag hejdå skolan, välkommen sommarlov!


/emmae♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0