anonym kommentar

jag sitter här och läser & svarar på kommentarer & helt plötsligt får jag se:

"asså jag måste bara säga att jag verkligen hatar Patricia ! hon värkar bete sig så omoget & töntigt!?
jag fattar inte att Emma vill ha en blogg med henne. Och hur kan Patricia vara så omtyckt av killarna ?
Player! Jag känner inte Patricia så bra, men jag har läst er blogg sen ni starta den & jag brukar se henne på stan ibland, man hör henne rätt bra !
Usch !!!
bortskämd är hon också!"

jag ska inte säga emot dig, alla människor tycker ju olika, du verkar vara en av dom som inte gillar mig & det är ju rätt synd. men som sagt, man kan inte gilla alla människor & det förstår jag för det gör inte jag heller. Men snälla du, du kan väl iallafall stå för vad du säger & skriva ditt namn ? det är ju inte direkt så att jag kommer bita dig, jag blir bara så trött på alla som inte står för vad dom säger eller gör. så om du inte gillar mig, antingen håller du det för dig själv eller så står du för det!
aja, den där frågan om killarna kan jag nog ge dig ett svar på, jag är helt enkelt mig själv & jag står för det jag gör, hur jag beter mig, hur jag ser ut osvosv. det kanske är det dom faller för ?(förresten kan jag inte påstå att jag är mer omtyckt än alla andra?) du kanske också borde testa det och sluta prata skit.


Vad tycker vi om sånna här läsare ?
jag gillar att dom säger vad dom tycker, men jag hade blivit gladare ifall den hade stått för det också!

Puss / Patricia ♥

Kommentarer
Postat av: jacobson

jävla tönt :P palla ens bry sig är säker på att det är en tjej för de e bara dom som bryr sig om ngt sånt :P<3

2009-05-21 @ 22:46:46
Postat av: patricia

hahaha, klart det är en tjej, killar är inte så töntiga att dom skriver "hat-kommentarer" ;) <3

2009-05-21 @ 22:53:40
URL: http://emmapatricia.blogg.se/
Postat av: maddeey

Ofta någon skriver så där :O

fett fegt att inte skriva sitt namn.

Dålig stil, det var folk som kommenterade dåligt på min blogg som anonym oxå.. fast det var länge sen. men det är piss dåligt att folk ens lägger ner tid på att skriva dåliga saker. -.- <3

2009-05-21 @ 23:33:45
URL: http://maddeey.blogg.se/
Postat av: Mikaela bayer

Fyfan va taskigt .

man kan ju inte skriva sånt -.-

fan va arg jag vart!!



Patricia , Du är verkligen jättesnäll & söt !

Och ingen player ! verkligen inte!

<3

2009-05-22 @ 11:18:34
URL: http://Mikaelabayer.devote.se
Postat av: åsa

herregud..palla änns hålla på.

bra patte :)

2009-05-22 @ 11:49:19
Postat av: filip

Men shit, palla ens?

HUr fan orkar ma med sig själv?

petetiskt..

BRa att du säger emot, häller med dig<3

2009-05-22 @ 12:45:21
URL: http://weilow.blogg.se/
Postat av: Patricia

svar till åsa: precis, men aja alla kan inte vara snälla ;) <3

2009-05-22 @ 20:10:53
URL: http://emmapatricia.blogg.se/
Postat av: Ida

hej jag tycker att det är dåligta att den inte skriver sitt namn! jag håller inte alls med vad hon/han tycker i alla fall jag är glad att du är min vän! kram <33333

2009-05-22 @ 21:24:45
Postat av: Monstermoster

Bra där Patte, stå på dig och skit i den där idioten... Avundsjuka kallas det...

<3

2009-05-23 @ 11:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0