Vårfräscht? Ja, tack!

Hej bloggen(:
Äntligen helg! behöver ladda om krafterna inför imorgon, då nämligen barnpassning väntar. Suck. Hur var eran dag då? Själv hade jag det toppen, kommit igång lite smått med projektet iaf. Sedan drog jag ner till stan för en fika och lite letande efter en vårjacka. Ikväll blir det Let´s Dance eller Without a trace. Båda klockan åtta på 4:an respektive 3:an. Har inte bestämt mig än. Såg förresten att H&M fått in lite nytt vårfräscht. Det var mest skorna jag föll för, som vanligt (=
         

♥ Prima ballerina! (Okej, inte så nya) 129:-
♥ Gladiator inspirerande sandaler. 198:- Kommer sååå bli mina!
♥ Tygskor som finns i flera färger.129:-

Alla tre par kommer förr eller senare att flytta hem till mig. Det lovar jag!

/ emma♥

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Fina skor :)

2009-03-06 @ 22:20:53
URL: http://stockholmsflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0