Min dag & dagens outfit :)

hej bloggen =)


Idag var det en helt vanlig skoldag, tråkig men det gick ändå rätt snabbt.
Efter skolan så åkte jag och sara ner till badhuset för att bada och simma lite, som vanligt tillbringade vi mest tid i bubbelpoolen, det är ju så grymt skönt att bara sitta där och göra absolut ingenting :)
Men vi simmade ändå rätt många längder, eller ah jag ska inte överdriva :)
Sen tog jag bussen från centralen till farmor & farfar där resten av min familj åt middag, men när jag kom dit så hade dom redan ätit så jag fick med mig mat hem ist ;)

Nu är jag trött & grinig för mina monster till syskon skriker & bråkar över minsta lilla grej,
herregud säger jag bara. Just nu känns det som om jag aldrig kommer skaffa barn, dom är så jobbiga!


Aja, ni ska iaf få dagens outfit som jag har lovat framöver =)



Svea tröja - finns att köpa på Ninves :)
Vitt linne - H&M
Lite tjockare leggings - H&M
Svarta strumpor - H&M


Förresten, idag är det fredag & det är suuper skönt !
Imorgon har även jag & Fredrik vart tsm i tre månader, jag älskar honom mer och mer för varje dag:)


Pussar / Patricia ♥

Kommentarer
Postat av: sara

patricia... jag tror att du har smikat dig lite för brunt ( svart ) , jag vet att du längtar till sommaren , men ta och skärp dig ! hahaha <33

2009-03-08 @ 19:34:33
URL: http://sarauusimaki.blogg.se/
Postat av: annie

haha, man ser verkligen ditt fina aniskte patricia ser knappt skillanden meen har du målat över de ? :) haha nerå puss på dig <3

2009-03-18 @ 18:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0