Ms Sjuk...

Hejsan!
Anledningen till en dålig uppdatering är att jag varit sjuk hela veckan. Legat i soffan och glott på tv en jädra massa. Men nu har jag tagit mitt pickpack och flyttat upp till datan istället, hehe. Hoppades på skola imorgon (för lite miljöväxling), men just nu har jag feber :( Ska försöka hinna med ett till roligt inlägg idag, om jag inte parkerar mig framför tv:n. Då flyger tiden iväg! 

Jag är iaf så pass rolig att jag visar en bild!! :) En väldigt snygg kudde som förhoppningsvis flyttar in på min säng. Två av dem såklart. Kommer från houseofhedda! (:



/emmae♥

Kommentarer
Postat av: kvicken

hello

2009-03-27 @ 15:41:04
Postat av: emmae

hejsan, hejsan:)

2009-03-27 @ 15:44:06
URL: http://emmapatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0