Hemma igen :)

Hej bloggen, nu är jag tillbaka från Idre :)
Veckan har varit helt perfekt med mycket skid & snowboard åkning för min del.
Det är rätt skönt att vara hemma iaf, jag har ju saknat min älskling grymt mkt !

Igår kom jag hem runt 2, vart hämtad hos sara vid 3 kanske (?) min mamma hade vart på brottning & sånt, vi åkte hem och jag packade upp och sånt. Sen åt vi lite mat & hon skjutsa mig till fredrik, gud vad jag har saknat honom.
Men iallafall, jag sov hos honom & imorse vaknade jag upp och upptäckte att jag låg själv i sängen. Jag hade glömt att han hade skola idag -.- men jag fixade mig & sånt sen tog jag bussen in till stan & åt frukost/lunch.

Nu sitter jag här hos farfar & farmor, även kallade gamlingarna :)
Sover här inatt och därför blir det inga bilder, eller jag kanske kan fixa dom till den här datan ?


Vi hörs senare / Patricia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0