dags för en uppdatering.

Hejsan (:
Tycker det är dags för en liten uppdatering, har ju inte skrivit på en vecka. Kom hem från Finland i fredags efter en lååång dag på båten. Som tur var hade jag ''Män som hatar kvinnor'' som sällskap(: Nu ska jag snart fixa mig, får finbesök av Kia om någon timme, hihi. Vi har nämligen ledigt både idag och imorgon, skönt.. Hursomhelst så tog jag lite bilder från trippen till Finland som jag kan visa(: Hade bra!


Åkte in till Helsingfors en dag, där vi bland annat gick in på ett museum ;p
På bild poserar en dinosaurie av något slag.


Köpte både en kjol och en tröja där. Har hittat min nyfunna kärlek, randigt.
Tröja från Indiska och kjol från H&M.


Bevis på att vi hade snö, liite iallafall, hehe:)

pusssar/ emma♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0