8/3-09

tjo bloggen :)


Emma har blivit dålig på att uppdatera på sista tiden och vad tkr vi om det ? Vi gillar det inte Emma !
Hoppas att hon ser det här och skriver ett fint inlägg :) haha

Förlåt för att jag inte la in dagens outfit igår, men det gick inte att föra över bilder från min kamera till den här datan.
Det går fortfarande inte, men jag ska försöka fixa problemet :)
Jag kan däremot förklara vad jag hade på min igår & idag istället ;)

Gårdagens outfit bestod av:
ett par blåa diesel jeans köpa på JC
ett svart linne av märket Pepe Jeans, minns inte vart det är köpt.
En vit kofta från H&M

Dagens outfit består av:
Ett par svarta strumpbyxor från H&M (?)
Ett vitt linne från H&M
En grå lite oversize kofta från MQ


Pussar / Patricia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0