27 mars


godmorgon, eller borde jag säga godförmiddag ? :)


Idag är det fredag, ääntliiigen heeelg !
Fast jag har ju eftersig vart hemma några dar, men iaf.

Nu har jag precis städat mitt rum, nu är allt rent och fint :)
Alldelles nyss kom farmor & farfar hit, dom ska fixa lite våfflor till mig, juste idag är pappa hemma, han jobbar typ hemifrån.. Så det var därför jag var tvungen att städa rummet -.-

Vad ska ni hitta på ikväll ?
Själv ska jag till mamma under dagen & ikväll får vi se vad jag hittar på beroende på hur jag mår.

Ni får ett lite roligare inlägg om ett tag, ska bara packa & fixa lite innan.


Pussar / Patricia ♥

Kommentarer
Postat av: kvicken

jag ska va med linus och emil:)

2009-03-27 @ 16:16:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0