25 mars

hej bloggen :)

Jag har haft lite blogg strejk, en sak mellan mig & emma ;) haha men nu är jag tbx :)

Igår sov jag över hos sara och mådde inte så jätte bra, hade väldigt ont i halsen & på kvällen mådde jag illa.
Imorse när jag vaknade så kände jag mig inte på topp, ringde pappa & sa att jag inte orkade gå till skolan.
Jag tog samma buss som sara & de andra brudarna, sen fick jag vänta på tåget i typ 50 minuter -.-
När jag väl kommit till Järna så var jag tvungen att gå hem från tåget, hemskt.
Mitt huvud värkte, jag frös & allt snurrade, som lite grädde på moset mådde jag illla också.
Jag överlevde iallafall, när jag kom hem så somnade jag direkt & vaknade någon timme senare.
Jag har typ sovit hela dagen, har haft uppemot 40 graders feber & en huvudvärk som gjort att jag inte kunnat klivit upp ur sängen..
Men nu har jag tagit mig upp ur sängen för att blogga :)

Jag försöker hitta min sladd till kameran, när jag gör det så ska ni få lite bilder från gustavs fest i lördags :)



Pussar / En sjuk Patricia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0