torsdag :)

hejhej bloggen :)


Idag på praoen var det riktigt lugnt, typ ingenting att göra :)
Vi städade några rum, och vill ni veta en sak ? Jag börjar fan tycka att det är lite roligt att städa, vad har hänt med mig ? Jag har nog blivit riktigt sjuk eller ngt, men det är inte roligt att städa hemma men hos andra :)
Sen när vi hade städat klart så fick vi skala morötter så nu är jag helt orange om händerna & har ont i fingrarna.
Det är jobbigare än man tror !

Imorgon är det dags för en lite större begravningslunch, 39 personer (?)
Lite nervös är jag, jag kanske ramlar och spiller ut all mat på golvet. Isf dör jag, det vore hur pinsamt som helst ju.
Jag gillar förresten min praoplats, dom är riktigt snälla. Vi har fått sluta flera timmar tidigare än vi skulle varje dag, är det skönt eller skönt liksom ? Sköööönt :')

vi hörs senare eller imorgon sötnosar, nu ska jag försöka gnugga bort det oranga på mina händer. Det ser hemskt ut!



Pussar / Patricia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0