Svaren till frågestunden!

Hejsan alla söta läsare.
Vi har nu sammanställt alla frågor och är nu klara. Ni får nu en möjlighet att få svar på lite frågor ni kanske haft, och lär känna oss lite mer. Hoppas ni blir glada, hihi:)

Postat av: Ok'änd
Till båda: Anser ni att ni klär er snyggt?
Emma svarar: Jag klär mig i kläder jag tycker är snygga, men det betyder ju inte att alla andra tycker så. Men ja, enligt mig tycker jag att jag klär mig i hyffsat snygga kläder;)
Patricia svarar: Jag håller med Emma, jag klär mig i kläder som jag gillar & trivs i. Men jag tycker att det ser helt okej ut:)

Postat av: Ida
Till Emma: Varför säger du alltid han till dina saker?
Emma svarar: Haha, ja det vet jag inte. Det har helt enkelt blivit så, och så har jag vant mig vid det(:

Postat av: Sarah
Till båda: Hur gamla är ni?
Emma svarar: Jag är just nu 14, men blir 15 år på lördag.
Patricia svarar: Jag är 14, och fyller i oktober.

Postat av: Emma S
Till Patricia: Vad är ditt favoritgodis?
Patricia svarar: ååh, allt godis är gott. Men om jag måste välja så säger jag lakris & allt surt :)

Postat av: Emma S
Till Emma: Vad är din favoritmat och dricka?
Emma svarar: Jag gillar många olika rätter, men tacos och lasagne är väl bland dem jag gillar mest. Dricka är nog mjölk, sedan lingondricka.

Postat av: Kia
Till Emma: Vem är din bästa kompis?
Emma svarar:  Jag har många mycket nära vänner, så jag vet inte riktigt om jag har någon direkt bästa vän.(;

Postat av: Emma S
Till båda: Hur många läsare har ni per dag?
Båda svarar: Ja eftersom våran blogg är nystartad räknar vi inte med att ha skyhöga besökssiffror. Men det brukar ligga kring 30-40(= Men mer ska det bli!

Postat av: Emma S
Till båda: Vilket är erat favoritplagg?
Emma svarar: Det får nog bli jeans, så otrologt praktiska och snygga till så otroligt många olika tillfällen(:
Patricia svarar: Jag måste få svara 2 plagg, jag väljer jeans för att det går att använda till allt. Sen väljer jag leggings för att det är skönt & går att använda till det mesta :)

Postat av: Emma S
Till båda: Vilka bloggar läser ni dagligen?
Emma svarar: Ja, först och främst våran egen blogg, hehe. Men annars blir det väl Kenzas, Stine-Lee, och alla Ni som kommenterar(:
Patricia svarar: jag läser inte så jättemånga, förrut läste jag alltid Kenzas, blondinbellas, kissies osvosv. Men nu läser jag dom som kommenterar vår & några kompisars då&då :)

Postat av: Emma S
Till båda:
Gillar ni min blogg? ;p
Emma svarar: Jaa, såklart!(:
Patricia svarar: självklart, men börja uppdatera oftare ? :)


Det var alla svar på de frågor vi fått under denna frågestund. Men lugn, det kommer fler såklart(:

pussar/ emma & patricia♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0