Stilsäker inredning+första praodagen!

Hejsan(:
Första praodagen avklarad, skönt! Dagen gick bra, blev populär direkt och döptes snart om till ''Fröken''.Vi var ner till skridskobanan och åkte lite skridskor, men själv hade jag inga med mig ;p Fick även läsa en saga, rita spindlar och disca myror, leka affär och bygga lego. Men det var en jätterolig dag iaf(: När jagkom hem fortsatte jag lite på min bokrecension som helst ska vara inlämnad innan sportlovet, ska förska hinna med det(:





Dessa underbara saker verkar vara som gjorda för mig(: Kommer alla från IKEA och de två översta ska definitivt flytta in i mitt rum, så småningom.

pussar/ emma♥

Kommentarer
Postat av: emmas

din dag låter riktigt bra. Jag önskar att jag också fick praoa på dagis nu med dig ;) Jag saknade er idag!! Det var såå himla tomt utan alla 8:ot!!!! kom tillbaaaaakaaaa!!! :) <33333

2009-02-16 @ 17:15:47
URL: http://emmaasollert.blogg.se/
Postat av: maddeey :D

till emma: ja, vi skulle ge lappen, typ det första man gjorde.. :) har du inte gjort det??

2009-02-17 @ 16:34:32
URL: http://maddeey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0