<3

hejhej bloggen :)

Snart är det ju dags för alla hjärtansdag (även Emmas födelsedag, glöm inte att gratta henne)
Har ni några tips på vad man kan ge sin pojkvän i present på alla hjärtansdag ? :)
Det är så att jag skulle behöva lite tips, eftersom jag saknar fantasi.

jag ska hjälpa er med lite förslag på kärleksfulla presenter som du kan ge till din kompis, syskon, eller varför inte dina föräldrar ?


för er med lite ont om pengar:


Konservväster
Det finns massa olika sorters blommor/kryddor att köpa för endast 49kr/st på www.coolstuff.se


Is hjärtan
Gör dina egna ishjärtan & bjud din älskade på en drink, 69kr/ 4st på www.coolstuff.se


För er som lägger ner mer pengar på presenter:


Mysiga tofflor
Släng in dem i mikron och plocka 90 sekunder senare ut ett par supermysiga tofflor som håller
värmen i upp till 2 timmar. Köp dessa tofflor för 239kr/par på www.coolstuff.se


Urgullig nalle
Ge bort en nalle till någon du älskar, eller kanske tänker börja älska ?
Köp den för 165kr/st på www.bluebox.se

Hoppas att någon har nytta av mina tips, jag själv tycker att dom där tofflorna verkar mysiga :)


pussar/ Patricia♥

Kommentarer
Postat av: emma

Ja du kan ju alltid ta och bjuda han på bio. ''Jag betalar såklart'' Hihi<3

2009-02-08 @ 20:28:23
URL: http://emmapatricia.blogg.se/
Postat av: MonsterMoster

Nämen... nu är jag med. Det här var ju bättre...

2009-02-09 @ 18:48:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0