new update.

Tjoo sötnosar(:
Sista dagen på praoveckan, sjukt tråkigt! Men samtidigt sjukt skönt att få en vecka ledigt på sporloov!! Det har varit en väldigt spännande och lärorik vecka och jag har haft sjukt kul med de sjukt söta ungarna! Känns tråkigt att lämna dem men jag var mer än välkommen tillbaka *glad*. Imorgon bär det av mot stan för lite shopping, innan jag drar till Stockholm. Jag ska faktiskt ta färjan över till Finland, och på båten blir det paaaaaaaaaaaarty!  Nu: Äta mellan mål, strawberries and rasberries. Sedan: Maila in svenska recensionen. Ännu senare: Ut i den fiina vädret!

pussar/ emma♥

Kommentarer
Postat av: Micha

Sv: Tack :D jag blev jätte glad när jag fick det:)

Hihi ja det har jag, ska lägga upp ett blogg inlägg om min dag:) själv?:)

2009-02-20 @ 20:32:57
URL: http://magiskamicha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0