Min prao :)

tjoflöjt alla sötnosar :)

jag hade inte tid att blogga så mkt igår, förlåt för det :)
Igår på praoen hade vi en begravningslunch för 11 personer, det visade sig att jag kände några av dom.
Vi serverade förrätt, varmrätt & sen fick dom tårta till efterrätt.
Det lät rätt svårt att servera först,  jag tänkte att det bara var att gå ut och ställa tallrikarna på bordet framför dom.
Men det visade sig at´t det var lite mer att tänka på, "servera till höger", "alltid höger tjejer", "lättöl eller vatten" osvosv :)
Men det var kul att lära sig det :)
När begravningslunchen var slut så fick vi äta upp tårtan som blev kvar (typ en halv tårta, mums :)

Idag på praoen så städade vi typ bara, några renstädningar & en dagsstädning eller ngt sånt.
Rätt slappt, men dom utnyttjar nog mina & saras arbetskrafter. Jag menar, det verkar som om dom aldrig någonsin har tvättat listerna och liknande men det får vi göra nu..
Men aja, idag fick vi sluta tre timmar tidigare än vi skulle så jag är riktigt nöjd med min praoplats.
Personalen är riktigt trevlig & roliga :)
Imorgon finns det inte så mkt att göra, jag börjar vid 9 och tror att jag kommer få sluta runt klockan ett som idag :) 
 

Vi kanske hörs senare om inte så hörs vi imorgon :)


Pussar / Patricia ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0