min dag :)

hejhej :)

Hur har eran dag varit ? :)

Min har väl inte vart så jätte bra, allt började som vanligt alltså super :)
Jag tog tåget till skolan & Filip mötte mig på stationen, vi gick till skolan & träffade alla andra.
Sen fortsatte dagen som vanligt, tills jag får reda på att jag fick IG på mitt spanska prov som jag hade i måndags.
Jag fick lite smått damp på läraren osv, men det är inget vi behöver prata om här..
Emma däremot är duktig & fick VG+, hon är nog min idol inom spanska. haha :)

Nu ska jag lägga mig i sängen & kolla på tv, eller jag har ju engelska tills imorgon också.
Kanske dags att börja med den ? :/

Vi hörs imorgon igen, sov gott :)


Pussar / Patricia ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0