Min alla <3 dag

Igår var det ju alla ♥ dag, jag själv firade lite här och där.
Morgonen började hos älsklingen där jag sov från fredag-lördag, vi låg i sängen & gjorde inte mkt alls.
Sen åt vi frukost & sånt, sen fick jag en ros, hjärtgodisar & en t-shirt där han hade skrivit lite gulliga saker :)
Av mig fick han ett kort & en nalle (jag följde vår alla♥dag special) haha.

Sen tog jag bussen hem från honom, mamma hämtar mig vid bussen & vi åker hem.
När jag väl kommit hem så fick jag lite olika sorters lotter, ingen vinst alls *snyft* men det är ju tanken som räknas.
Sen kollade jag på någon film med mamma & lillasyster, eller kollade kanske var att ta i eftersom jag somnade rätt snabbt, men iallafall.
När jag hade vaknat efter en liten tupplur så tog jag ett bad i vårt nya badkar sen fixade jag iordning mig inför en tjejkväll hos världensbästa emma :)
Kvällen hos Emma blev lyckad, dock vart det ingen efterfest för mig & Emma hela natten eftersom vi båda somnade så fort vi la oss i sängarna ;)

Tack för en underbar alla♥dag !


Idag åkte både Sara & min älskling bort, dock inte till samma ställe.
Jag saknar er redan, kom hem :)


Pussar / Patricia

Kommentarer
Postat av: Anonym

vaddå gjorde inte mycket i sängen?

jag kan nog lsta ut vad ni gjorde där...hmm



2009-02-15 @ 17:51:15
Postat av: Emmapatricia

haha, tro vad du vill ;)

2009-02-15 @ 17:53:17
URL: http://emmapatricia.blogg.se/
Postat av: matilda

när får man veta vilken blogg som blev veckans blogg ? :)

2009-02-15 @ 21:44:52
URL: http://matiildaclaesson.blogg.se/
Postat av: neea.*

haha du såg tyra på min blogg



hon är inte riktigt hur man tänker sig en supermodell längre =)



låter som en bra alla hjärtans dag!

2009-02-15 @ 22:30:47
URL: http://superlovely.blogg.se/
Postat av: stockholmsjenna

låter som en bra dag :)

2009-02-16 @ 15:44:22
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0