kärleksakuten

hej alla läsare :)

vad har ni gjort idag ?
jag kan säga att jag & Emma har vart i skolan & som sagt hade vi spanska prov,
vilket inte gick så bra för mig men säkert toppen för Emma :)

Imorgon kommer "kärleksakuten" till vår skola, dom ska prata med 8:orna hela förmiddagen, jag vet inte riktigt om vad men det märker vi imorgon.


Har ni några tips på vad vi kan göra för att vår blogg ska bli ännu roligare att läsa ?
vissa av er gillar våra "gissa kändisen" medans andra kanske föredrar annat ?
berätta vad ni tycker så ska vi nog fixa en intressant blogg :)


Pussar / Patricia


Kommentarer
Postat av: Martina

Jag också!!:)

2009-02-09 @ 20:14:59
URL: http://luhtanen.blogg.se/
Postat av: emmas

jag gillar eran blogg som den är, för ni har alltid så många inlägg så att man får mycket nytt att läsa. ett plus är att ni gör eran blogg lite orydligar kanske? <33 ;)

2009-02-10 @ 16:14:07
URL: http://emmaasollert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0