Godmorgon =)


Godmorgon bloggen :)


Idag har jag & Emma 2 prov, ett i no/so och ett i matte.
Emma är som vanligt väldigt nervös, fast hon får ändå bättre betyg än mig som inte är lika nervös.
Emma kan säkert allt & mycket mer, medans jag får kämpa för att klara av G nivån ;)
Men sånt är livet.

Nu måste jag fixa iordning mig. :)


Ikväll/ eftermiddag blir det nog inga inlägg från mig,
 jag ska ner på stan efter skolan & köpa present till Emma (som fyller år imorgon, glöm inte att gratta!)
Sen efter stan ska jag till min älskling & där sover jag tills imorgon, så vi hörs då :)




Pussar/ Patricia♥

Kommentarer
Postat av: joanna

ja håller med:) fin blogg ha en bra dag:)

2009-02-13 @ 12:08:14
URL: http://lilllamej.blogg.se/
Postat av: madeleine :D

haha asbra blogg! eftersom jag är så bäst så nominerar jag såklart mig själv till veckans blogg ;P ha det<33

2009-02-13 @ 16:07:17
URL: http://maddeey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0