födelsedags fest :)

hejhej bloggen :)


Nu är Emmas fest slut, bara jag som är kvar, jag sover här inatt :)
Festen  vart lyckad & vi körde våghals, massa roligt hände :)
Nu ska jag och Emma göra något, kanske kolla på tv ?

Av oss som kom ikväll fick Emma massa fina saker, ett par skor, en rosa plattång, en liten väska, nagellack, pengar, saltvatten spray, örngott och presentkort :)


 

Vi hörs imorgon för nu är både jag och födelsedagsbarnet så trötta att våra ögon går i kors ;) haha



 

Pussar / Patricia, emma hälsar ♥

Kommentarer
Postat av: H

sv: Yeah, ställ gärna frågor på min frågestund :D

2009-02-15 @ 11:36:07
URL: http://deadkidwalking.blogg.se/
Postat av: Ida

hEJ DET VAR JÄTTE KUL!

2009-02-15 @ 12:39:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0