:)

hej alla :)


Igår var det sista dagen på praoen, skönt men samtidigt tråkigt.
Dom frågade dock om mitt & saras mobilnummer så att dom kunde ringa när dom behövde personal, fett bra :)
Igårkväll packade jag till idre & somnade rätt tidigt som jag alltid gör på fredagar :/

Idag ska jag kanske vara lite med älskling & sen ska jag till sara eftersom vi åker imorgon ! :D
Jag säger bara, alla ni som är i idre får se upp i backarna för nu kommer vi :)
Jag kommer inte blogga på hela veckan för jag tar inte med ngn data :)
Vi hörs igen nästa söndag sötnosar.


Ha ett superbra sportlov eller en superbra skolvecka för er som går i skolan :)

Pussar / Patricia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0