måndag

idag är det måndag & första skoldagen efter helgen, dagen har gått riktigt fort, inte alls lika segt som det brukar vara på måndagar :)
Första passet så var det en man som kom och höll en föreläsning om droger, rätt intressant & han var riktigt rolig, mycket skratt blev det ! Sen var det spanska och det gick väl som det brukar gå, inte särskilt bra men helt okej.
Efter lunch hade vi idrott, fys stog på schemat & jag har är ju inte så vältränad om jag ska uttrycka det med fina ord.

Efter skolan åkte jag ner på stan, sprang in på Veromoda för att hitta ett par jeansleggings, men det gjorde jag inte.
Då gick jag in på H&M för att köpa den där bikinin (bild på förra inlägget) men den fanns inte :(
Så jag tog tåget hem & nu sitter jag här & har precis ätit middag :)



Pussar / Patricia♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0