Trädgårdshändig...

Tjooo!
Har tillbringat halva söndagen ute känns det som, men det har jag inget emot i det fina vädret:) Jag bestämde mig tidigare idag för att gå ut och så de frön jag köpt tidigare i veckan. Sedan fastnade jag för allt trädgårdsjobb och blev kvar där i någon timme, hihi. Så nu är allt top the line, nästan... Ska försöka orka mig ut på en joggingrunda senare, eftersom vi inte har någon fotbollsträning idag. Vad ska ni göra denna uuuunderbaaara söndagseftermiddag?


Sötnöten Adam njöt också i solen,
med sin übersnygga tröja, hehe.


Tussilagosarna börjar titta fram allt mer och mer, VÅÅÅÅÅÅÅR!!!!


Sedan var det bara att sätta igång och så,
med spade och trädgårshandskar till sällskap:)


Taadaaa! Ett av mina många mästerverk, hehe. Innan låg där en stor jordhög och skräpade, men jag fixade ''staket'' och sådde lök, morötter och blommor. Makalöst bra jobbat Emma, jag vet, jag vet!


Jag fixade även små skyltar så att jag inte skulle glömma bort vad som växte vart, haha.
På bild syns en blandning av alla världens blommor, (känns det som).

Nu tycker jag att Patricia ska göra en lika duktig och bildvänlig uppdatering som jag gjort idag, inte sant Patricia? :)

/emmae♥

Kommentarer
Postat av: Kia

Emma, hah är det glasspinnar som staket? :) hahah <3

2009-04-12 @ 20:01:02
URL: http://kia.blogg.se/
Postat av: KIA

svar: hahahha rätt så stora:D nej men tänkte inte på det ;)(L)

2009-04-12 @ 21:37:51
URL: http://kia.blogg.se/
Postat av: Patricia

haha, självklart ska jag försöka göra ett lika bra jobb som du har gjort:) <3

2009-04-13 @ 13:30:29
URL: http://emmapatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0