torsdag

hej alla läsare :)

min dag har varit bra, har haft musik där jag spelade massa
trummor och jag måste faktiskt erkänna att jag är rätt duktig (a)
Sen hade jag engelska också, kan inte påstå att det gick särskilt
bra när vi skulle prata om han killen på pansarvagnarna, alla andra
hade tagit det värsta seriöst & övat och sånt. Medans jag och filip
satt och läste den faktan vi hade hittat. Men aja, även dom bästa
gör misstag ! Efter skolan blev det stan, tog ut pengar till Sara eftersom
hon beställde mina saker från H&M, köpte glass & letade efter ngn tröja.
Men gud vad jag har blivit snål, det blev ingen tröja.. haha.

Nej, nu måste jag verkligen plugga -.-' har matte prov * 2 imorgon.
Ett omprov & ett nytt prov. jag säger bara, lycka till Patricia!
Har även svenska inlämning imorgon fast jag lämnar nog in på
måndag, eller kanske hinner klart ikväll.
Förresten, är det någon som har varit i Thailand ?
Tänkte intervjua ngn, så om du har vart där så kanske du vill hjälpa mig ?
Jag har vart där två gånger, fast vill se andra personers tankar också.

Aja, plugga vare. Vi kanske hörs senare (?)


Förresten, jag saknar min älskling..


Puss / Patricia♥

Kommentarer
Postat av: filip

jag saknar dig , sms älsling ?<3

2009-04-23 @ 18:18:43
URL: http://weilow.blogg.se/
Postat av: sara

har du blivit snål? jag trodde att du alltid hade vart det ? :O :P <3

2009-04-23 @ 20:50:43
Postat av: Patricia

nämeh, jag brukar ju faktiskt kunna shoppa ;) men nu rinner ju pengarna iväg.. <3

2009-04-23 @ 21:04:03
URL: http://emmapatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0