Tisdag, dags för skola!

Hejsan! :)
Har börjat bli en baddare på att uppdatera, visst? (: Idag har jag återvänt till skolan efter en hel veckas ledighet... Känns tungt att gå till bussen när resten av familjen har påsklov nu, *storsuck*. Men det var iallafall roligt att träffa alla igen:) Efter skolan drog jag ner till stan en snabbis med Sara (nej, inga shoppingbegär nu). Skulle faktiskt till biblan och kolla upp två böcker jag ska ha med i min källförteckning i projektet. Ska snart plugga lite projekt, innan jag ska ringa Lill-Emma. En fågel viskade i mitt öra att det var någon som var sugen på Tjuv & Polis, haha. Bilder från dagen:


Jag och Sara tog en ''fika'' på bussen. Banan & apelsin, perfekt mellanmål:)


Min nya jacka hade premiär idag, jag vet att jag ser uppstoppad ut på bilden, men jag gör faktiskt inte det i verkligheten. Hoppas jag. Har också upptäckt att korall är min färg på naglarna. Fy fabian vad jag älskar färgen:)


Dagens outfit får ni se i uuusel bildkvalitet. Hursomhelst hade även min nya väst premiär till en svart simpel & slapp tee:) Mina naglar ville vara med på bild igen. Vilka linslusar!

/emmae♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0