Sista dagen att njuta av.

Hejsan!
Japp, imorgon var det skola då. Tråkigt men samtidigt behöver jag verkligen dit och fortsätta med mitt projekt. Idag har jag varit med Emma (även känd som lill-Emma). Vi har gjort allt möjligt från att heja på alla som sprang ''Påsksmällen'' nere i friluftsgården till att köra en mycket kär lek, Tjuv & Polis. Jag kan iallafall inte klaga på att jag inte fått tillräckligt med frisk luft idag, hehe. Vad har ni gjort idag då? Frågar den frågar varje dag trots att ingen vill dela med sig av sing dag, tråkigt tråkigt! Nu: Plugg, Sedan: Dusch Efter det: Måla naglarna korall :)


Heja, heja, heja! Axel var duktig och var med och sprang,
tillskillnad från två andra latmaskar som stod på sidan och heja;)


OBS! Sne bild; Här har ni hejaklacksledaren Nr 2, Lill-Emma!!!!

Tilllägg: Stora bilder för din skull Ellika, kom ihåg det. Stora bilder! :)

/emmae♥

Kommentarer
Postat av: Ellika

ÄNTLIGEN :P

2009-04-13 @ 22:15:43
URL: http://jerna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0