Sara på besök! :D

hejhej gullungar :)

har ni haft en bra dag ? det har jag, kommit långt i både projekt och slöjd och känner mig säkrarae att jag hinner tills på fredag :D idrotten var jobbigt, hade fys, med rolig ändå :d jag typ looove idrott!
 missade bussen hem men vad gjorde det , njöt av en superduper god glass med brudarna på stan <3

morgondagen ser väl ungefär lika dan ut, skola , hem och sen plugga. vill gärna träffa min polare Evelina en stund men jag tror inte att jag hinner :(
får ta det i helgen istället :D

nu ska jag fortsätta med min pluggning , som faktiskt gick går bra för en gång skull. måste få klart det här innan jag somnar (a)

emma och patricia är lite upptagna för att skriva i bloggen just nu , men vad vet jag , kanske kommer ett inlägg lite senare :D för att inte glömma bort som så får ni en liten gullig bild på dom båda. när dom en dag fick för sig att byta kläder i skolan ..? ;)



pussar/ gärstbloggaren Sara

Kommentarer
Postat av: patricia

tack kära gästbloggare :) <3

2009-04-15 @ 18:17:00
URL: http://emmapatricia.blogg.se/
Postat av: emmae

*oops, kul att Sara kom på besök:)<3

2009-04-16 @ 15:56:11
URL: http://emmapatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0