Nittonde april.

Hejsan svejsan!
Idag är det söndag, vilket alla vet betyder skola/jobb imorgon. Men det känns faktiskt skönt eftersom vi itne har så mycket på rullning nu. Har ägnat dagen till lite städning, skrivbordet såg ut som någon släppt en atombomb där. Sedan har jag även börjat om på mitt svenska reportage, eftersom mitt förra blev dåligt. Men har kommit väldigt långt, så jag känner mig nöjd. Sen har ju lyckligtvis lill-Emma återhämtat sig eftersin halsfluss. Välkommen tillbaka till de friskas värld! Nu ska jag fortsätta med mitt reportage, sedan fotbollsträning. Förhoppningsvis får vi se lite uppdatering av Patricia med bilder och allt som hon lovade igår. :)


Mitt sällskap hela förmmiddagen. Trevligt, trevligt!

/emmae♥

Kommentarer
Postat av: Miranda

Nej nej. Inte så mycket i rullning. Vi säger så...

2009-04-20 @ 17:29:18
URL: http://gg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0