löööördag !

förlåt för min dåliga uppdatering, som tur är har inte emmat legat på latsidan :)
jag har hunnit med mycket under de dagarna jag inte har bloggat, i torsdags pluggade jag massvis för att hinna klart med projektet i tid & tro det eller ej men jag lämnade in direkt när jag kom till skolan på fredagsmorgonen :)
Igår var jag i skolan & efter det så var jag med filip, eller ah det slutade med att jag, filip, annie & my var ist.
Trevligt vare iallafall :)
Idag har jag inte gjort så mycket, suttit vid datan, vart ute lite & sen har jag städat.

Nu ska jag faktiskt skärpa mig med min dåliga uppdatering, fyskäms på mig !
Ni ska få se lite roligare inlägg senare, eller imorgon för ikväll kommer det massa gäster hit så jag har nog fullt upp.


Puss sålänge / Patricia♥

Kommentarer
Postat av: emmae

jag tycker vi borde se mer uppdatering från dig! MERA MERA MERA! Jag har nämligen varit duktig på att uppdatera, visst? (a) BILDER VILL VI SE!!:)<3

2009-04-18 @ 22:28:18
URL: http://emmapatricia.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, nu är du duktig så då kan jag lata mig lite (a) som du har gjort förrut :) <3

2009-04-19 @ 11:40:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0