jag längtar efter sommaren !

hejsan :)

Nu börjar lovet gå mot sitt slut, sorligt men sant :'/
Igår kom iaf min älskling filip hit & sov över, mysigt vare :)

Jag har ju inte bloggat på några dagar nu, men under tiden har jag hunnit ner på stan
& köpt mig ett par nya skor & en bh.
nu blir nog många förvånade när jag säger att jag har börjat tänka ekonomiskt, jag menar, jag har beslutat att ist för att köpa ett par skor för typ 800 kr så kan jag köpa 3 par skor för samma pris. hur smart är inte det ? :)

Förresten så längtar jag grymt mkt efter sommaren & därför tänker jag bjuda på lite sommarbilder så att ni andra också börjar längta så mycket som jag gör!


i love grönalund :)


stranden, jag längtar!


ge mig solsolsol, tindra & cornelia på bilden.
 

poolen, <3


Fick jag er att längta efter sommaren ? :)


Pussar / Patricia♥

Kommentarer
Postat av: Ida

Hej gud villka guliga bilder!! <33

2009-04-14 @ 15:46:37
Postat av: emmae

I LOOOVE GÖRNA LUND TOO! Och för alla som undrar så var jag inte rädd på bilden, jag ville bara itne att Patricia och Miranda skulle behöva vara de enda som var livrädda:) Det kallas att vara omtänksam (a)<3

2009-04-14 @ 16:59:36
URL: http://emmapatricia.blogg.se/
Postat av: Patricia

svar till emma: haha, vi kan alltid låtsas men vi alla vet att du var livrädd !



Svar till ida: visst är dom ?! :D

2009-04-14 @ 18:09:41
URL: http://emmapatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0