jag älskar våren :)

hejsan alla läsare :)

jag är överlycklig, det verkligen skiner om mig för nu är det vår + att jag har lyckats beställa hem dom jeansen som är slutsålda överallt ! :) jippie !
Dom jeansen jag talar om är givetvis "Iris" från gina tricot, enligt mig (och många andra verkar det som) är dom jättesnygga, så nu är jag super glad :)
Det finns tom. folk som har köpt dessa jeans för att sedan sälja till högstbjudande, men jag lyckades beställa det sista paret från deras hemsida (h).

Ni som har missat hur dessa godingar ser ut, får se en bild på dom :)

jag älskar dom, nu är det bara att hoppas att dom sitter bra på mig också :)


Pussar / Patricia ♥

Kommentarer
Postat av: Kia S

dom är fett snygga :) <3

2009-04-04 @ 19:12:13
URL: http://kia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0