Idag är det freeedag!

Hejsan svejsan!
Dålig uppdatering igen, ska skärpa mig! Anledningen är att jag onsdag och torsdag haft fotbollsträning plus fullt upp med projektet. Men idag lämnades det in och nu är jag friiiii som en fååågel. Iallafall idag! :) Efter skolan drog jag till stan med Ida, Jennifer, Miranda och Ellika. Till mig själv köpte jag bara en ansiktskräm från Aco samt två härligt sommarfärgglada linnen från H&M. Sedan blev det lite presentshopping till mamma som fyller ''25'' år imorgon, som hon säger. *Fnys* äldre än så är du nog! Hoppas du inte läser det har bara, hehe. Nu ska jag ut på nya äventyr, tjohej!



När vi satt på bryggan vid Maren och avnjöt en ''fika lunch'' tillsammans.
Jennifer på bilden till vänster, bild till höger: Ida, Ellika och Miranda.
På bild syns även min enormt goda smörgås med skagenröra från Nancy's.

Dagens inköp: Ljusblått linne med sin polare det mintgröna linnet.
I loooove them! Plus ACO ansiktscreme för mitt sandpapper till ansikte.
Skuggan var inget jag shoppade, han ville vara med på bilden ändå:)


 

/emmae♥


Kommentarer
Postat av: KIA

fina linnen :D ska också köpa ett grönt :) har testat det förut fast då fanns det inte min storlek :((( hoppas det finns sen :)<33

2009-04-17 @ 20:19:24
URL: http://kia.blogg.se/
Postat av: anonymus

fy fan emma nu är det KRIG!!!! <3

2009-04-17 @ 20:23:15
URL: http://extraordinaryday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0