i want chinos..

hej alla glada :)


Hur har eran dag varit ?
Min har vart toppen om man bortser från min träningsvärk, ajaj vad ont det gör!
idag har det vart skolan, stan, plugga lite, datan..
På stan var jag inne på varenda klädaffär för att hitta ett par chinos som passar mig, tror ni att jag hittade det ?! nej..
Jag blir så trött, för jag kan inte ha byxor från vuxenavdelningen, eller ah ni förstår.
Jag var inne på bla BikBok och testade chino(sen), xxs var alldelles för stora :(
Ibland önskar jag att jag vore 20 cm större runt midjan, iaf när jag ska köpa byxor..
Så för min del vart det inga chinos & kommer nog inte bli några heller, om dom inte börjar sälja dom i barnstorlekar.


är det någon där ute som vet vart jag kan hitta chinos i storlek 146 typ ? :)
isåfall, säg till !



Jag älskar filip


Pussar / Patricia♥

Kommentarer
Postat av: helena

Tror det finns på barnavdelningen på hm :)

2009-04-21 @ 22:19:57
Postat av: weilow

HAHAHAHA, jag älskar dig<3

2009-04-22 @ 07:35:38
URL: http://weilow.blogg.se/
Postat av: Patricia

svar till helena: tack, jag måste kolla där :)

2009-04-22 @ 16:10:43
URL: http://emmapatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0