Hemma från stan, fattig men nöjd!

Hejsan:)
Kom hem från stan för en liten stund sedan. Har handlat upp näst intill vartenda litet öre jag äger. Tur att jag får pengar imorgon, dessvärre måste jag ge bort 40% av allt i skuld :( Därför har jag bestämt mig att i maj ska jag inte shoppa något! Ja ni hörde rätt, INTE NÅGOT!!!! Ska spara och se hur det går.... En hård tid väntar för lilla shoppargalna Emma. Men som ett shopping avslut för april blev det lite smått och gott. Damn vad jag är glad att jag åkte ner till stan! :) Ni får se bilder på inköpen strax. Nu ska jag snart åke ner på fotbollsträning, så hade bra!


Lite bilder från stantrippen med lill-Emma. Pic 1; Jag och Emma posar lite i ett provrum.
Där köpte hon det söta linnet hon har på sig:) Pic 2; Emma leker
fotomodell vid Maren, som pricken över i:et har hon en Calippo uppstoppad i sig. Pic 3; Stans outfit.

/emmae♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0