Grym på uppdatering!

Hej igen!
Ja, rubriken säger allt. Jag är grym på att uppdatera idag:) Kom på tidigare idag att min garderob behöver en liten uppdatering inför sommaren. Så jag valde Internet shopping, woho! Ska snart klicka hem ett par chinos, en jeansväst, jeansshorts, en kjol och cardigan från H&M. Från Gina Tricot blir det förmodligen jeansleggings plus blekta jeans. Är överlycklig. Dessvärre svider det för plånboken, men det skiter jag fullständigt i!


Den fina tårtan jag dekorerade tidigare idag. Sen visade sig att jag kletat på gammal grädde, tveksamt om jag vågar smaka. Men fin vart den väl iallafall? Nästan!
/emmae♥

Kommentarer
Postat av: KIA

svar: aah precis han låg bara och degade :)<3

2009-04-19 @ 15:28:10
URL: http://kia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0