GLAD PÅSK!

Hejsan!
Har kommit tillbaka efter en hel veckas bloggtorka, *suck*. Well, denna vecka har vi somsagt haft påsklov! Skönt, trots att tiden gått olagligt fort!! Idag har jag varit på stan med Miranda och Kia :) Jag kände ett eländigt behöv i att bränna pengar, så en väska, stickad väst och nagellack blev det tillslut. Nöjd och belåten kunde jag åka hem, hehe... Tänkte bjuda på lite bilder som ni gått miste om under veckan. Enjoy, det kan dröja ett tag tills ni får se nya bilder;)

Hoppas ni orkar böja lite på huvudet;)

Var med dessa gullungar på onsdag-torsdag.
Jag vet att ni inte gillar bilden, men ni får bjuda på den(:


I fredags gick jag på stan med denna outfit, dock var jag inte svart-vit, ha-ha.


Köpte en väska idag på Accent, 199 spänn kostade juvelen.


Och ett nagellack blev det, i verkligheten är den mer korallfärgad :)


Stickad väst, var helst ute efter jeansväst men det får vänta lite till.
 Ett makalöst jävla fynd, 49.50. Ordinarie pris var 149:-
Ursäkta ordvalet.


Igår blev det enda inköpet en bok, ''Om jag kunde drömma'' av Stephenie Meyer.


Tidigare inköpt; Fyf*n vad jag älskar dem! Sa ju tidigare att jag var ute efter en klassisk Wayfarer modell, min plan gick som smort och jag la beslag på dessa älsklingar!

Det var alla bilder jag hade att bjuda på för idag:)
Nu ska jag se lite på tv och käka lite påskgodis.

GLAD PÅSK!!!

/emmae♥

Kommentarer
Postat av: Kia

hihi har saknat dig med älsklings Emma E :(<33 hur gåre med "hans" då? hihih puss

2009-04-11 @ 22:13:57
URL: http://kia.blogg.se/
Postat av: sara

haha , jag bjuder på bilden :d bara för att vi är så seeeexiga :D <33

2009-04-12 @ 16:09:24
Postat av: emmae

Svar till Sara: Hahaha, ja jag tycker verkligen ni ska bjuda på den:D skojja;)<33

2009-04-12 @ 16:50:28
URL: http://emmapatricia.blogg.se/
Postat av: johanna

vart ifrån kommer brillorna? :)

2009-04-14 @ 16:01:52
Postat av: emmae

svar till johanna: de finns på Lindex :D i alla möjliga färger tror jag (a)

2009-04-14 @ 16:25:46
URL: http://emmapatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0