fredag


hej bloggen

Idag har det vart en riktig piss dag, allt har gått åt helvete!
Matteprovet gick skit, fattade ingenting så det blir omprov.. igen..
Så nu har jag två omprov i matte och det känns inte alls bra.
Sen är min älskling borta, jag tycker att han borde ta & komma hem nu.
Jag dör typ här hemma alldeles ensam :'/

Idag är jag på riktigt dåligt humör, därför ska jag göra en "Patricia hatar lista"

Jag hatar att..

*sova ensam, utan någon vid min sida.
*få ig på prov
*sakna den man älskar.
*gå i skolan



Puss / Patricia♥


Kommentarer
Postat av: Filip

en imorgon träffas vi älskling, och vi ska sova tsm snart<3

2009-04-26 @ 22:18:09
URL: http://weilow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0